Tuesday, July 16, 2013

Small Corner Shelf

 Click here to enter a Mummy and Viking giveaway!
Click here if you can't comment on YouTube.
Comment every day to increase your chance to win!

Hey jammers! Today's new item has been foretold, it is one of legend... Well, for a few days at least. ^.^ The Small Corner Shelf is now being sold in Jam Mart Furniture now, and it's nonmember!
 And here's a wacky pinkified Jamaa XxCreepyMillyxX found when she logged into Animal Jam one day. How strange...
Finally, here is AJHQ's post on yesterday's item.
 And guess what, new clearance items have been spotted! Click here to check all the leaving items for this update.
Happy jamming!

New art is posted on the Spirit Art mini blog!

221 comments :

  1. FIRST! :D




    ~storyteller88

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo, thanks!


      Who else thinks the baseball (The rare 1) should have been nonmembers?
      Like, most nonmember guys and gals wanna wear a Mohawk or a Snap back cap!


      ~storyteller88 :) I really am enjoying shops right now, so please make a shop at ur den then jamaagram me so i can see ur player card :) and go to ur shop! ^.^

      Delete
    2. Congrats =(^.^)=
      Meh, non-members are cheerful for dis =3! Well, I would if I WAS a non-member XD

      That pinkish glitch looks fun and epic X3!!!!! Reminds me of pink Cotton Candy :O Jump in it, and it the pink Cotton Candy all chu want ^-^
      WARNING! I will eat it first :D


      ~^-^Chihuahuas~

      Delete
    3. You guys were up at the time I went to bed last night. Reasons I watched three movies. So I was up till three AM. Y'all should be ashamed of yourselves. To early to be up if you ask me

      Delete
    4. Not everyone is on the same time zone as you, anon. XD

      your 3 AM could be another person's 3 PM.

      Delete
  2. Jamaagram ur thoughts to me! Witch is cuter? Seal o Penguin?!


    I got 23,678 gems, so i can get it and still have 22,678 gems!



    ~Storyteller88 (I got the first comment, and now... i got the second :P)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penguin. Definitely. =P
      Congrats again.

      Delete
    2. Both are really cute. I can't tell which one is the cutest. I think they're both equal. :P

      -krazygirl95

      Delete
    3. Congrats!
      i like them both equal but id prefer the penguin

      Delete
    4. SEAL!!!!

      ~papad91278, the 4th news crew member, AND IM HAPPY THAT 6 PM IS BEFORE THE REAL 6 OM CUZ ITS LONDON TIME! I love how I love a foreign boy band.

      Delete
    5. I searched yer username up, and you had a wolf and penguin :3! So you finally decided?



      ~^-^Chihuahuas~ P.S Congrats =3

      Delete
    6. No, i havn't yet decided.
      I had a penguin before but now... i dunno if i want it or not :) So i asked every1 this!





      ~storyteller88

      Delete
    7. That makes sense. I'll just agree with anyone who says a seal or a penguin.

      -krazygirl95

      Delete
    8. When I joined AJ, penguins were a new animal, and were for members only. :P

      Oh, and I think penguins are definitely cuter.

      Delete
    9. Meh, now that chu told me chu had a penguin before, I kinda go for seal XD
      Reason =3- Try out a new animal ^-^! If you never had a chance, then this is it now XDD!

      ~^-^Chihuahuas~

      Delete
  3. 3rd comment
    :) I have never got 1 of these comments
    Twinklepop1234
    (Please check out my utube channel it's twinklepop1234aj ) and EPIC table

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, lucky you! Have a cookie!
      *holds out double-chocolate chocolate chip cookies*

      Delete
    2. -eats double-chocolate cookie! :P yummy!!!- twinklepop1234

      Delete
    3. Congrats! *hands a cupcake*

      Delete
    4. Congrats! *gives a birthday cake* Oh wait a minute, it's nobody's birthday today! But it's at least a huger treat. :P

      -krazygirl95

      Delete
    5. I never got a cookie or a cupcake when I tied 2nd place and got 3rd place! D:

      Delete
    6. Haha when i got 1st my 1st time, chihuahuas threw confetti into da air! :P

      Wolflover12203

      Delete
    7. OMZ THERE ARE SPACE ANIMALS HERE NOW!!! :O

      Delete
    8. Gives pink cupcakes and cookies.

      Delete
    9. -eats all treats- twinklepop1234

      Delete
  4. I have a chat glitch: first you start to say a word like "to", for example, then you do an action or emote once you've typed the "t". then your chat box will be empty and you can type the "o", and the computer thinks you typed "to". My user is rubbuddy1 in case you want to tell who taught the glitch

    happy jamming to all <3

    P.S. This code is great for jammers without free chat... like me >.<

    rubbuddy1

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know one similar that my buddy taught me ^.^!
      1. Type any word that has the word above it that chu want =3
      2. Highlight the last letter of the word like if your using to, highlight only o. If your using mom, only highlight m and blah blah blah blah XD.
      3. Click the right part of your mouse, and click delete.
      4. click the word above it
      5. Good work ^.^
      6. If it didn't work, I'm sorry D= Idk how to explain it right like my buddy did.
      7. Hope this helps you jammers with no free chat =D!!!!!!!!!!

      ~^-^Chihuahuas~

      Delete
    2. NO!!!!!! I explained it wrong D=
      Wish my buddy could explain it to you :'(




      ~^-^Chihuahuas~

      Delete
  5. I must go buy every thing that us on clearance! -snowfall1122

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Muh-must...Cuh-cannot...Muh-must...Cuh-cannot.."
      Five points to whoever guesses where I pulled that quote from to kinda match what Snowfall said. =P

      Delete
    2. Well I would do that for the clothing items cuz I still have place left for more. I don't have enough space for a few more den items. At least I have most of the clearance items that would be going away in the "land" and "animal" update.

      -krazygirl95

      Delete
    3. P.S.- Can someone please suggest AJHQ about putting more den items slots and maybe the clothing item slots? Most of us are running out of space and I wanted to buy more den items but sadly, a have a few slots left. It's been over a year since AJHQ gave us more slots and we're already losing space very fast! >.<

      -krazygirl95

      Delete
    4. Actually, they gave us 300 item slots a few months ago, 5 days later it's full again XD

      Delete
    5. Actually I think it was when the Summer Carnival came, even the Fantasy Castle Den. And about 1-2 months layer, I started to have not a lot of space left. I wish AJHQ can let us buy things unlimitly just like in CP (Club Penguin). They should put den items into stacks, depending on their color. Hey that's a new idea I had done! Oh and same thing goes to the clothing items.

      -krazygirl95

      Delete
    6. Meh not reading all da comments so XD ...
      @Amy I think Muh is must and Cuh is go in Snowfall's comment =3? Idk XD Can you tell me?


      ~^-^Chihuahuas~

      Delete
  6. I saw a weird glitch at the paradise part in the water.
    Head towards the big lake and suddenly bits of land overlap the water O.O

    ReplyDelete
    Replies
    1. O.O . Wow. Just wow. Some advice: Never mess with Animal Jam layering physics. Trust me.

      Delete
    2. That happened to me O.O I recorded it.

      Delete
    3. Never happened to me. O.O

      -krazygirl95

      Delete
    4. AWESOME =D!!!!!!!!!!!!




      ~^-^Chihuahuas~

      Delete
    5. That has happened to me a LOT. :)

      Delete
    6. Mia, HOW??? D: I wanna do it! :C

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. You know, sometimes I wish we could remove our comments for good, like an admin can, so we aren't asked embarrassing questions about what you said.

      Delete
    2. I agree =P




      ~^-^Chihuahuas~

      Delete
    3. @CHihuahuas
      Whoops sorry! That comment was almost the same as yours. .-.

      Delete
    4. S'all right.
      Reminds me of Snowkit saying that :'(
      Oh, and Bluestar died. I miss her a lot. Even though she was on her last life, very ill and confused, she still was an epic character to me...... :c *Throws book through the wall :O* WHY BLUESTAR!!!!!!!!!!! P.S Stonefur and Mistyfoot miss you Bluestar :(


      ~^-^Chihuahuas~

      Delete
  8. Replies
    1. CoNgRaTs XDD!!!!!!!!!!




      ~^-^Chihuahuas~

      Delete
  9. sorry commented it 2 times >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Its okay! I have the same problem on Tumblr. >.<

      Delete
    2. *Is confused XD* Btw This is NOT a question :P




      ~^-^Chihuahuas~

      Delete
  10. Replies
    1. Sorry for being so caught up with my Sonic research on YouTube and my blogging activities, its just that I usually double the amount of comments on each post (lol) when I comment normally, and lately there have been many comments when I arrive... so yeah. I just don't want a rerun of the "CM and Amy" incident and quite a few other nasty runs. So, if you want to see me in action, go to these blogs:
      worldofjamaa.blogspot.com
      sylviesylveon.blogspot.com
      jamaasloreclub.blogspot.com
      Yeah, I update Ronen's blog daily now, I update Tales of the Jamaasian Heroes several times a day on a good day, and I update my Pokemon blog occasionally. I hope everyone understood!

      Delete
    2. Congrats ^^




      ~^-^Chihuahuas~

      Delete
    3. Congrats, Amy! And it's fine... will you be on AJ any time soon?

      Delete
  11. Replies
    1. Congrats, Ibp! Want to write on my blog more?

      Delete
    2. Congrats =D!!!!!!!!!




      ~^-^Chihuahuas~

      Delete
  12. I'm going to check a few things, then I'm sending my artwork of Crystal to Snowy. X3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Can I help with your blog? Twinklepop1234
      XD! (Every post I did so far is with my Phone)

      Delete
    2. Chu are XD?




      ~^-^Chihuahuas~

      Delete
    3. Yes cause my laptop is like 4-5 hours away!!!!!? DX
      We will get on Thursday if my dad doesn't forget it again. (It's actually my dads laptop I want cause I forgot the charger to mine) XD very long post for a post....
      Twinklepop1234

      Delete
    4. By my phone still
      Can someone enter my giveaway and subscribe to twinklepop1234 on utube

      Delete
  13. Rawr.

    Why do a lot of peeps spam in their comments?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peeps spam in their comments cuz they think they can get attention from us. I actually hate it cuz some spams have stuff that can be inappropriate, have cursed language or things that are for adults to look at. They can also put viruses into your computer which I hate so much. That's a warning to peeps who look at this blog: DO NOT CLICK THE WEBPAGE OR LINK OF A SPAMBOT! You'll never know what it will do to your computer/laptop

      -krazygirl95

      P.S.- Rawr.

      Delete
    2. Shame on spambots and spammers. -Sticks lemons in spammers' eyes and squeezes lemon juice from lemon onto spambots-

      Delete
    3. Ha! That would teach those spambots a lesson (again)! >:{D

      -krazygirl95

      P.S- That was an evil mustache face I made above.

      Delete
    4. I was more referring to the actual blogging peeps, but grr spambots too!

      Delete
    5. Wow don't mess with pink! XDD

      @Anon... when you say "spam" I assume you mean flooding? If there is a blog for kids ANYWHERE with no flooding or pointless silly messages just for fun posted anywhere in the comments, there is something seriously odd going on. :P Because it is totally normal for a kid audience to be silly/weird/random/pointless online sometimes.

      P.S. I think it's mostly harmless as long as they aren't swearing at other commenters or being mean.

      Delete
  14. Yay a legend has appeared! XD I bet tomorrow the item will be the Stack of Shelves XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm...I wonder if it'll be the stack of shelves next. I'm only putting the shelves in my barn den cuz I have plenty of space on the 2nd floor. :)

      -krazygirl95

      Delete
    2. Or a tiny shelf!! I got one from chihuahuas and i only saw one other person with one!


      Wolflover12203

      Delete
    3. @Krazy
      Kind of like a tack room?

      Delete
    4. What do you mean "tack"?

      -krazygirl95

      Delete
    5. Oh well, sort of cuz I didn't know what to put upstairs, so I'm using shelves to stack things.

      -krazygirl95

      Delete
    6. @Pink
      Nope...
      @Krazy
      A tack room is in a barn where you store horse stuff. :P

      Delete
    7. Oh, I get it! :D

      -krazygirl95

      Delete
  15. I AM HAUNTING JAMAA TOWNSHIP! (\•O•/)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Don't tell me you have the moon hat! Or else I will use my pan and hit ya! :O

      -krazygirl95

      Delete
    2. I have one, but I don't wear it. I only wear it on halloween. MWUHAHAHAHAHAHA!!!!!!

      Delete
    3. Oh, thank Mira.

      -krazygirl95

      Delete
    4. LOL

      Don't haunt my den. O.O Unless there are meanies there.

      Delete
  16. Hi Jammers! I hope this isnt spam, but until August 1st, if you subscribe to my Youtube channel. I will subscribe back!
    youtube.com/user/elephantloverjam

    Anyways, Jam On Kind Jammers!
    ~ibp911

    ReplyDelete
  17. OMG!! That glitch! Ok well that has happened to me only with black!!!!!!!!!!!! :O! I wish i had known how to take screenshots then. I could have sent it in! D:


    Wolflover12203

    ReplyDelete
    Replies
    1. I experienced a glitch in the 2nd Adventure that is a bit similar to yours. In the phantom cave when I went down a slide, it turned all blackish-grey and then I automatically move back into the map. It happened 2 times, but the 3rd time it was blackish-grey again but I didn't move. I couldn't move, not even with the mouse or the arrow keys. I had to wait for the other team members to finish so I can get the prize and stuff (luckily).

      -krazygirl95

      Delete
    2. Krazy! Chihuahuas had that glitch too! .O. It sound so fun! :D

      Delete
    3. Oh yeah, I remembered! It can also help peeps find where several Alpha Stones are. >:3

      -krazygirl95

      Delete
  18. I wish I had the pinkified glitch DX

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! That would make sense, since your user is pink and all. xD

      Delete
  19. Weird Glitch. O.O


    ~papad91278, the 4th news crew member, SO 1DHQ RELEAZED A PIC OF A CHARACTER FROM THE BEST SONG EVER VID. THE GUY LOOKS WEIRD....

    ReplyDelete
  20. I
    WANT
    A
    A.....
    LEMON TO EAT! :3 I CAN BITE INTO LEMONS! >:3

    ReplyDelete
    Replies
    1. -gives a bajillion million lemons-

      ~imcute32

      Delete
    2. YAY -eats lemons without making that face-

      Delete
    3. I guess you're used to eat sour lemons, eh?

      -krazygirl95

      Delete
    4. I love to eat lemons straight out LOL. Not the skin, but the actual lemon inside... But yet I absolutely highly dislike lemon candies. :P

      Delete
    5. I like lemonade (pink lemonade is better though LOL), lemon candies, lemons, and lemon juice (pink is better though, of course!).

      Delete
  21. HELLO I'M A SPAMBOT HERE HAVE A VIRUS. [link]







    xD Kidding, thur's nu spambot here.

    ~imcute32

    ReplyDelete
  22. OMG I'M ON THE TOP 5 COMMENTERS OMG OMG OMG!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMZ I ALMOST FAINTED AND MY HEART ALMOST STOPPED WHEN I SAW!!! OMG!!!!!!!!!!!!!

      Delete
    2. -Throws confetti and cookies and chocolate everywhere-

      Delete
    3. Woah, Pink! You're an excited Jammer today!

      -krazygirl95

      Delete
    4. Hahaha, welcome to the top 5 club Pink! xD

      Delete
    5. WOO!!! Lol.

      -krazygirl95

      Delete
  23. Does anyone else here besides me like the band Stuck In Your Radio? It's SlyFoxHound's bad, ImmortalHD is in it too.
    Please tell me I'm not the only one that loves them D:

    ~imcute32

    ReplyDelete
    Replies
    1. They have a band? How did I not know that..... Must look up.

      Delete
    2. Hmm... interestng shelf.

      Whenever you guys are home alone do you ever crank up your music really loud? XD I'm doing that right now.

      Delete
    3. ImmortalHD? Cool username LOL. Like.. everlasting and never dieing TV? Wow... LOL!!!

      Delete
  24. Please check out my friend's super pawsome blog! It deserves more people there! D:
    animajamunited.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. snowyclaw please reply what do you think will happen next in our rivalry and snowyclaw are you mad at me-ninjaguyman

    ReplyDelete
  26. my real dog died I need some gifts for pressure-ninjaguyman

    ReplyDelete
    Replies
    1. I feel bad for you and not feel bad for you at the same time. I feel bad cuz of your dog had died, I love dogs and I never want any dog to die. :( I don't feel bad cuz you are...kinda mean to Snowy. Sorry to say that but it's true.

      -krazygirl95

      Delete
  27. I have a feeling that the large corner shelf and the wide shelf are going to come to Jam Mart Furniture soon. That is something that I should look at!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have a feeling stack of shelves and tiny shelf will come soon.

      -krazygirl95

      Delete
  28. my dog died I I want it back crys for Cosmo my dog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww. I feel bad. :'( You're also lucky that your dog was named after a Shaman/Alpha though.

      -krazygirl95

      Delete
    2. Aww I'm sorry of your loss. :C

      Delete
  29. 100th comment XD
    Avabug01

    ReplyDelete
  30. Just out of curiosity, what level is everyone in adventures. I'm level 9 xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry forgot to add a question mark. :P

      Delete
    2. Well, the highest level I ever reached was level 8.

      -krazygirl95

      Delete
    3. I'm level 14 and a half now on my arctic wolf. And my fox is level 5.

      Delete
  31. well I am just trying to make snowy more famous

    ReplyDelete
  32. AJHQ IS ENDING! AHH RUN FOR YOUR LIVES O.O!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Says who? It's a lie. They have enough money to keep the site running.

      Delete
    2. True, they still have enough money. Due to Jammers getting or renewing memberships or stuff like that.

      -krazygirl95

      Delete
    3. Also buying the products, National Geographic makes TONS of money with the NG Kids Magazines. AJ should be fine.

      Delete
    4. Cece3546/MarethyuJuly 16, 2013 at 11:44 AM

      Smart Bomb are the ones who run AJ. NGK just supports it (pays), gives ideas, etc;
      ~Cece3546/Marethyu/Vanillaz

      Delete
    5. Uhh... No it's not. This anon is just trying to scare people >.<

      Delete
    6. Lol! Ok?

      -krazygirl95

      Delete
  33. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  34. OMG I'M THE 3RD TOP COMMENTER!!!!!!!! :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. that is bcuz u have been spamming all day >=|

      Delete
    2. Hey... Anon, please cool down. I don't think that was necessary. I mean, yes those are your feelings, but if you have to say that, please next time say it in a nicer way. >.<

      Delete
    3. It must be the same anon that called me a spammer that one and only single time I ever got first comment. Wow that got ruined fast. >.<

      (congrats Pink :P)

      Delete
  35. Hi guys if anyone has a rare monday rhino helmet or a epic wonder feathered mask please send me a jam a gram if your willing to trade it. I'm only looking for a blue or green feathered mask only but red is fine too.
    My user: Lucas833

    Please I am willing to sort of over trade. (maybe)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Those things together are worth a mini lion plushie in my opinion.

      Delete
    2. Ugh I had a Blu Rhino helmet when i was a non member, and my friend in real life was a member, and she asked for them, so I gave them (we've been friends since Kindergarten and I'm not a little girl). Then she lost them >.<. Now I'm a member. Aww Nuts!

      Cheers, Sriha123

      Delete
  36. Hi... I am bored. Well more like bye, because I have to go to summer camp right now Dx

    ReplyDelete
  37. 160th comment! Lol XD! :P

    The goofy Wolflover12203

    ReplyDelete
    Replies
    1. Also, does anyone want to meet me somewhere like my den and chat? jamagram me if ya do! ;)


      Wolflover12203

      Delete
  38. Does anyone have the rare purple angel wings from the rare monday a wile ago? I am willing to trade metch wings and some other stuff for them. I am vinter303 comment or tell me in a jam a gram if you are willing to trade.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I do! What are you willing to trade?
      -SilkBeautyBlossom

      Delete
  39. im level 20 on adventures :D please check out my new blog anyone heres the url...http://zipperszippywebsite.wordpress.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. O.O I never thought that you can go to level 20! Congrats on getting there, zipper! :D

      -krazygirl95

      Delete
  40. .D. guess wat guys???
    A person that scammed me a LONG time ago on my first week in AJ had come to my den, (my guard dog said so) and left. then, when i logged in, she/he sent the item they scammed from me to my guard, and my guard passed it to me. im so happeh! its a rare brown bow /).D.(\
    and my B-day is tomorow!!! >D< im so happy! party at my den all day along, ima invite kangaroo buddies too oDo
    okay, thats all. just needed to get the news out there :]

    -Faolan98

    ReplyDelete
    Replies
    1. Good to hear a happy ending. :D

      Delete
    2. Yep, that scammer is really nice to give you your rare brown bow back. He/she might've quit being a scammer. I also have a rare brown bow, too! Happy Early Birthday! :3

      -krazygirl95

      Delete
  41. guys, i also got an idea. ima send it to AJHQ, its for designs of a SNAKE avater for AJ. >:3 only my buds will know da idea. its for the poses an stuff like sit/dance/play ect. ^D^ i hope AJHQ accepts my idea for the designs. all i will give out is that when walking, your snake would slither, and once you stopped slithering, it would coil up with its head up, like most snakes. like my idea so far? send me a jam gram to let me know =3

    -Faolan98

    ReplyDelete
    Replies
    1. I like it so far, maybe there should be an option that snakes can't use leg items cuz they don't have legs. Tail, neck, back and head items will work for the snake avatar but would not be able to use leg items. It would be very creepy if a snake wore leg items on. O.O When I saw the snake on the cover of the Jamaa Journal when the Brady Barr snake adventure was released, I also thought about snakes coming out!

      -krazygirl95

      Delete
  42. .O. wait a min..... brady barr`s theatre has SNAKE seats, theres a SNAKE quest, everything is adding up!! AJHQ must be planning to make snakes!!! im freaking out right now, cya!

    -the very excited, faolan98

    P.S: right now im screaming like a idiot o-o

    ReplyDelete
    Replies
    1. I hope so, but I'm curious about one thing. What would it be like when you add a leg items on a snake? Will there be an option that you can't do that on an animal that doesn't have a tail or have legs?

      -krazygirl95

      Delete
    2. Wow, just imagine snakes on animal jam. O.O That would be strange!

      @krazygirl, yeah AJ would definitely have to be creative with where to put leg items on a snake. And where to end the tail and so on. :P But I think they could do it if they really tried.

      Delete
  43. I can't do my news crew which is due tomorrow! My family is goi g to a swimming spot so I can't finish m yfirst ever news crew thing! I really wanted to do that one it seemed so fun D,: :,( great job to whoever one which won't be me.

    A very unhappy icecreampants

    ReplyDelete
  44. Ok here's the story about the Last Sea Creature, frozen in Mt. Shiveer (I wanna show this to chihuahuas)

    Once there was a land, a land before Jamaa or the known continents. There was a sea creature named Kelp, or should we call it, a sea dinosaur. He was born 8 months before the end of the dinosaurs. He learned how to survive in the huge ocean with his parents. He had a large family of those long necked monsters of the sea.

    There was a huge earthquake going worldwide. Volcanoes start to erupt and meteor showers began. Kelp stayed with his parents while the other family members lost them. That's when it started the "Continental Drift", where the known oceans and continents were revealed. Kelp's parents swam for their life. They were too fast for him. Kelp wasn't a good swimmer. He tried to catch up but it was too late. His parents were knocked out from a piece of land that moved. Kelp was still a little child but luckily, he knows how to survive easy.

    Years later, the Ice Age period had started. Kelp was now a full grown sea dinosaur. His long neck was longer, even his fins. One day he went to look out of the water to find something when he saw a shore in the distance. Blue light sparkled around it, knowing that it's the land of Jamaa. He started to feel cold, he found a cave underneath the Jamaa beach of the early Crystal Sands. He went inside, thinking that he will be warmer. He continued followed it but it became colder. He appeared to be in a dead end, there was ice blocking him. He heard boulders covering the exit of the cave. That was when this wierd creature became frozen. He was stuck in that cave for life.

    I hope you know what I'm trying to tell you, chihuahuas! ^.^

    -krazygirl95

    ReplyDelete
    Replies
    1. That story almost made me cry. That was so sad. (I get very attached to things. I cried when my parents threw away the chair that we have had before I was born :'( )

      Cheers, Sriha123

      Delete
  45. Your den is awesome you have so many rares! I love your blog snowy claw!:)
    -themometer

    ReplyDelete
  46. Hi snowyclaw! Im such a big fan of u!!!! Can u buddy me? I only have 10 buddys :( i swear! Im pinky522 :)

    ReplyDelete
  47. AUGH PINKIE PIE HAS STRUCK JAMAA TOWNSHIP! AUGRHEg754fhdj02p1wsdc/dSD She'll go for Mt. Shiveer next... *shudders*

    Ooooo yay, nonmember item! And I don't even have to buy it, I already got one from the quests >:D
    AJHQ is not gonna make me spend mah gems today!

    ~ShadowCharizard

    ReplyDelete
  48. Hey jammers! Jammer with a heart here. U may have noticed I changed my blogger picture and updated my blogger profile. I know it is huge change . But it is still me. By the way. J.w.a.h means jammer with a heart. Just wanted to let y'all know. Happy jamming!! :D

    ReplyDelete
  49. Replies
    1. Lol, that was random. My friend is a fan of Derpy Hooves. And I think Rainbow Dash is cool. Twilight is like me, and so is PINKIE PIE! PINKIE PIE is my favorite!!! Comment on your My Little Pony thoughts! I love the new movie, Equestria Girls as well!!!

      Cheers, Sriha123

      P.S. I don't care if your a brownie!! (I don't know how to spell brownie!!)

      Delete

Remember jammers, no swearing or bullying on the blog! You can leave your opinion on matters, but be sure to be polite and respect others'. Happy jamming! ~Snowyclaw