Saturday, April 11, 2015

New Gardening Hat and leaving Leprechaun Gnome.

Hey jammers! It's isa4322 here, and since I'm TigerlyPaws's backup on Saturday's, I think I will be posting every Saturday, unless Snowyclaw makes some changes, or, hopefully, Tigerly comes back.
Anyway, today's returning item (I think, probably) is the Gardening hat for 400 gems in Jam Mart Clothing.


Alot like other items, it has a number of colors that now is getting kinda boring: 8.

It's your last day to buy an awesome Leprechaun Gnome for 500 gems in Jam Mart Furniture.


Aww....... I just think this gnome is so cute.......
Now, before I end this short post, I would like to say something to the haters:
What you are doing to Tigerlypaws is wrong, but if I want you to be nice to Tigerly, I have to be nice to you, so, HAVE A NICE DAY  TO ALL THE HATERS (spreads love) I  LOVE YOU ALL!
Well, that's it for today jammers. Be nice to others, jam on, and have a nice day, bye!
(this is just a little something WhatsThatGames (I think I got the name right, did I?) made for me, thanks!)


903 comments :

  1. :gives enormous chocolate chip muffin:

    ReplyDelete
  2. Tigerly is here.
    She commented on yesterday's post about 10 minutes ago.

    ReplyDelete
  3. Ya, but it was after 4:00 AM (AJS time) and she didn't post, so I had to.

    ReplyDelete
  4. I wants it

    ReplyDelete
  5. Last time I checked, Google said sinse was right, but that was probably a mistake, sorry.

    ReplyDelete
  6. Hello, everyone!
    The Gardening Hat is simple, but in a pretty way. I might have one from when it was in stores before.
    Isa, I think you're going about this the right way. Hate is not going to get us anywhere. If anything, it will just make this whole thing explode. Kindness is the way to go.
    _______________________________________________________
    My spiked collar giveaway has ended! Be sure to check back later today to see who won! Here's the link:
    https://www.youtube.com/channel/UC3cEkcFS8aHsnnMPnrG5phQ

    Thanks guys!

    ReplyDelete
  7. I can't remember, but i think the gardening hat was in the summer carnival, wasn't it?
    It was either that or the Jam Mart

    ReplyDelete
  8. I have a DTK
    The American Robin has three different songs, the have a morning song, call "Dawn's Song" they have a midday song called "Noon's Song" and they having an evening song called "Dusk's Song"

    ReplyDelete
  9. it was in Jam Mark
    Sun Hat was in the carnival

    ReplyDelete
  10. yea, that's why i was getting confused.
    Ok! :3

    ReplyDelete
  11. I think Tigerly is still taking a break though :( bless her

    ReplyDelete
  12. yeah, stop hating on tigerly, i would say spikes are overrated to send the hate flow to me. for TIGERLY.

    ReplyDelete
  13. Fezcat likes StuffApril 11, 2015 at 8:26 AM

    i will bend the world

    ReplyDelete
  14. lol i have purple lion named purple guy. he has a mane made of toast.

    ReplyDelete
  15. Fezcat likes StuffApril 11, 2015 at 8:31 AM

    PURPLE GUY
    DO YOU PLAY FNAF

    ReplyDelete
  16. we all have our likes and dislikes :)

    ReplyDelete
  17. file:///Users/jimandvenessashields/Desktop/original.jpg

    ReplyDelete
  18. dang dang dagn

    ReplyDelete
  19. I found sad the haters there are wasting there only live putting everywhere that they hate a thing and if someone likes it they call you hipsters,happened to me, instead begin nice and kind you can have a lot of friends you can share your review with other people and we can respect it.
    Is sample :D

    ReplyDelete
  20. I just did the research, it was from Jam Mart Clothing. Although I believe a similar item was sold at the Summer Carnival, anybody know?

    ReplyDelete
  21. Yup, what you said :3 I was trying to remember what item was in the Summer Carnival that was similar to the Garden Hat.

    ReplyDelete
  22. Congratulations, vgcallah! Here's a pancake!

    ReplyDelete
  23. Congratulations, Arthop! *gives a cookie*

    ReplyDelete
  24. Noo! Not the gnome! XD
    I finally have no homework this weekend other then to write a poem! Lol am I a bad student for doing my homework in Spanish?

    ReplyDelete
  25. Wow 2 cookies in 1 day?!? RECOOORD

    ReplyDelete
  26. the gnome so cute :P

    ReplyDelete
  27. 48th - yaay - and hey peeps

    ReplyDelete
  28. No, it's great! And I haven't had homework for the 2 week holiday either, except for 1 teeny tiny English booklet.

    ReplyDelete
  29. Congratulations! Here's some cheese fondue :3

    ReplyDelete
  30. You got a two week spring break? Lucky!

    ReplyDelete
  31. It's called the Easter holidays. It finishes in 2 days, dang

    ReplyDelete
  32. YAY YOU HAVE A LUSH PROFILE PICTURE AND NAME AGAIN

    ReplyDelete
  33. :3


    :shares it:


    Hey, let's make Isa our rolemodel and be kind to the haters <3

    ReplyDelete
  34. I never heard of any of those :3

    ReplyDelete
  35. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 9:31 AM

    read the nice bio
    robots are ew

    ReplyDelete
  36. Oh! My school only gets Good Friday off for Easter.

    ReplyDelete
  37. Really? Hmm. I don't get any of the reasons but I like the holidays <3

    ReplyDelete
  38. I am watching your video <3

    ReplyDelete
  39. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 9:34 AM

    toy bonnie is a robot

    ReplyDelete
  40. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 9:35 AM

    40th sub

    ReplyDelete
  41. I wish I could sub and comment to soooo many channels <3

    ReplyDelete
  42. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 9:35 AM

    MEEP
    TEAM MAGMA FTW

    ReplyDelete
  43. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 9:36 AM

    KILL TEAM AQUA

    ReplyDelete
  44. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 9:36 AM

    UPVOTE IF TEAM MAGMA IS FTW

    ReplyDelete
  45. I am so seeing that

    ReplyDelete
  46. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 9:38 AM

    HUG MAXIE

    ReplyDelete
  47. Tallstar, LOL, Neonbunnies entering your contest with copy and paste a lot <3 But I really appreciate all entries and the best part? I recognise EVERYBODY from AJS ^.^

    ReplyDelete
  48. Yeah, I said Neonbunnies could because it's pretty annoying to have to retype it all :3
    It's pretty neat to recognize people from AJS :D

    ReplyDelete
  49. sub to me on youtube I never use it but I have some videos lol
    https://www.youtube.com/channel/UCwJ_d7zs0vthteSQG6Ghxmw

    ReplyDelete
  50. Please sub to the following channels:


    izzylps


    jamesgames00


    Dorky & The Ballistic


    -------------------------------------------------------


    Jamesgames00 is Ballerina00 on AJ and has made dozens of videos starring me so I am eternally grateful and he is such a great buddy he really deserves subs


    D&TB are great pals too. Dorky is dorky0123 on AJ and I forget the other one - iballisticsquid7665 I think.
    But they are both always there and are so creative and fun and generous and kind that they are pawsome pals to have <3


    And good luck TO EVERYONE who entered Tallstar's contest!

    ReplyDelete
  51. Oh yeah, good point! He's not even an author. Never realised dat <3

    ReplyDelete
  52. I was talking to Hunger the other day, who said that he would mention me to Snowy. I'm assuming that's what he did :3 (Thanks again Hunger!)

    ReplyDelete
  53. Haha I love the way someone upvoted dat <3

    ReplyDelete
  54. I'm actually a girl, but I guess it's kinda hard to realize that since Tallstar's a male character XD

    ReplyDelete
  55. Srsly?! You had to check?! Sorry, sorry, I'm used to people being in Year 5 or above <3 Sorry I'm so fusstastic

    ReplyDelete
  56. Congrats, SnowyPaw TheShaymin! Correct the spelling here - SHAMEN

    ReplyDelete
  57. OMG REALLY?! YES YES YES YES I AM SO SEEING DAT!

    ReplyDelete
  58. I was supposed to be an author for AJS Snowy said I could but it guess it never happened lol

    ReplyDelete
  59. Sorry <3 And I haven't read Warrior Cats, I only read Survivor Dogs - the dog version

    ReplyDelete
  60. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 9:45 AM

    how aboot me
    fezcat the bonnie

    ReplyDelete
  61. That's alright :P I read Survivors as well! I tried to read Seekers, the bear one, but it just didn't catch my interest.

    ReplyDelete
  62. Oh XD Snowy must be pretty busy with school and stuff. I mean, that's why she needed authors in the first place.

    ReplyDelete
  63. Hmm, I was thinking about Seekers, it's just meh. But good for trying <3

    ReplyDelete
  64. I EMAIL HER AND TIGERLYPAWS 24/7

    ReplyDelete
  65. I hate skinny people

    ReplyDelete
  66. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 9:49 AM

    fezcat.com

    ReplyDelete
  67. How was I gonna know you have a YouTube?

    ReplyDelete
  68. Send me rares now you skinny b i t ch es

    ReplyDelete
  69. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 9:49 AM

    SEE I TOLD YOU

    ReplyDelete
  70. TALLSTAR YOU CAN DELETED THESE COMMENTS

    ReplyDelete
  71. MY GOSH MY GOSH MY GOSH THEY CALLED THEMSELVES TP

    ReplyDelete
  72. TALLSTAR HELLOOOO?!

    ReplyDelete
  73. Everyone flag up the comments and downvote them

    ReplyDelete
  74. I'm a 67 year old man who has been perving on Tigerlypaws for months. She is hot and adorable, love to f u c k her hard and rape her hard.

    ReplyDelete
  75. I'm a 67 year old man who has been perving on Tigerlypaws for months. She is hot and adorable, love to do her hard and rape her hard.

    ReplyDelete
  76. This is a kid's website. AND YOU ARE CALLING YOURSELF TIGERLYPAWS AND THEN SAYING YOU ARE ABOUT TIGERLYPAWS


    Sorry I'm leaving bye

    ReplyDelete
  77. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 9:51 AM

    im fat
    and im an eevee
    not a female dog

    ReplyDelete
  78. NO I HAVE TO BEFORE I PUKE bye

    ReplyDelete
  79. There should be chat restrictions SOMEONE PLEASE

    ReplyDelete
  80. I'm jealous of skinny people

    ReplyDelete
  81. Oh yeah <3 Hey hater, have a nice day <3

    ReplyDelete
  82. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 9:52 AM

    OMG WAT THE HELL

    ReplyDelete
  83. No one likes Tigerlypaws here so

    ReplyDelete
  84. TALLSTAR WHERE ARE YOU WHEN WE NEED U

    ReplyDelete
  85. no but try dc01803@yahoo.co.uk but keep it clean and about AJ please

    ReplyDelete
  86. I will make sure I find Tigerlypaws home address and knock on her door and smash her face in.

    ReplyDelete
  87. I like to bully girls on the internet.

    ReplyDelete
  88. Oh, cool, give her these Cadbury's from me on the way in. Oh, and why?

    ReplyDelete
  89. (they are a 67 year old man apparently)

    ReplyDelete
  90. KK, see you round <3

    ReplyDelete
  91. Now the inappropriate adverts are nothing

    ReplyDelete
  92. I am trying really hard not to swear here..

    ReplyDelete
  93. I mean, the inappropriate adverts are almost NICE compared to the hater

    ReplyDelete
  94. Aren't we all

    ReplyDelete
  95. Tigerlypaws is so fat and ugly. GO BACK TO THE SEA YOU F U C K I NG s l u t whale.

    ReplyDelete
  96. There should be a schedule for mods. So there's always one on at a time. Though I guess it would be pretty hard to stick too (I know I would probably not be able to).

    ReplyDelete
  97. Tigerlypaws should die of anorexia. LISTEN TO YOUR HATERS AND STOP EATING YOU FAT UGLY WHALE

    ReplyDelete
  98. TALLSTAR IF I POSTED EMAIL ADRESS ANYWHERE PLEASE REMOVE IT THANKS BYE

    ReplyDelete
  99. English is not Isa's first language.
    By the way, great post, Isa!

    ReplyDelete
  100. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 10:01 AM

    im still laughing
    lol

    ReplyDelete
  101. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 10:02 AM

    a video
    and other things

    ReplyDelete
  102. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 10:03 AM

    https://www.youtube.com/watch?v=enTnvrVWm-g

    the hopping gets me everytime

    ReplyDelete
  103. Alcor The DreambenderApril 11, 2015 at 10:03 AM

    Upvote if the gnome reminds you of Leperchaun (the movie)

    ReplyDelete
  104. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 10:04 AM

    it does

    ReplyDelete
  105. Alcor The DreambenderApril 11, 2015 at 10:04 AM

    oh ok

    ReplyDelete
  106. what they made a horror movie based on leprechauns


    nice

    ReplyDelete
  107. "Slasher/Fantasy"
    i need to see this movie

    ReplyDelete
  108. I'm gonna go have lunch. Bye guys :3

    ReplyDelete
  109. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 10:11 AM

    I GOT A GOLDEN TICKET

    ReplyDelete
  110. Alcor The DreambenderApril 11, 2015 at 10:11 AM

    On your way to Charlie's, my friend!

    ReplyDelete
  111. Alcor The DreambenderApril 11, 2015 at 10:12 AM

    Everything.

    ReplyDelete
  112. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 10:12 AM

    -hops-

    https://www.youtube.com/watch?v=enTnvrVWm-g

    ReplyDelete
  113. Alcor The DreambenderApril 11, 2015 at 10:13 AM

    Oh that golden ticket. o3o

    ReplyDelete
  114. Alcor The DreambenderApril 11, 2015 at 10:18 AM

    Well, gonna be on Wattpad. Goodbye and torture children for me!

    ReplyDelete
  115. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 10:18 AM

    omgomg am i willy wonka

    http://mrkantor.com/is-willy-wonka-secretly-the-doctor/

    ReplyDelete
  116. Bye and Im not gonna tourture poor souls!

    ReplyDelete
  117. Fezcat The FlareonApril 11, 2015 at 10:24 AM

    IM WILLY WONKA CUZ THE CANDY MAN CAN

    ReplyDelete
  118. What's going on XD

    ReplyDelete

Remember jammers, no swearing or bullying on the blog! You can leave your opinion on matters, but be sure to be polite and respect others'. Happy jamming! ~Snowyclaw