Thursday, December 29, 2011

Gem Gift and No Horses

Hey jammers! Sorry if you're disappointed, but it does look as if horses will be arriving in Jamaa on New Years, because they have not arrived today. However, it's good news if you're still Jamaaliday shopping, plus AJHQ sent out a useful sum of gems to help us along. 750 gems!
That's about all there is to post at the moment. Hope you've all had a wonderful Jamaaliday season!

Wait a minute... Is the update coming?
Nope, hold your horses everyone.

Update: New story and poem on the Spirit Artwork mini blog!

24 comments :

  1. livieloo6 on animal jamDecember 29, 2011 at 8:31 AM

    IM INSANE FOR HORSES IM GONA DIE!!!!!!!!!!


    AJ WASNT OFFLINE WHEN I WENT ON SO YAH!



    OH AND I DIDNT FIND THE GIFT CARD :(

    ReplyDelete
  2. Well, darn it, I was really hoping for the horses today... :(

    ReplyDelete
  3. Snowyclaw, what do you think of my blog? Tell me at:

    ajwithwolfy39179.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I actually ran downstairs at mid night to see if AJ updated. Nothing, and I felt so disappointed. But, this morning, I looked at the news. First page, upper right hand corner, it says that it is new every other week. If AJ updated January first, it would throw it off balance. It must happen this week. I am extremely hoping for Friday, but Saturday makes more sense. -.-

    ReplyDelete
  5. Okay, got the account. No longer will I sign, "Anonymous"! You have a great blog, SnowyClaw!

    I actually ran downstairs at mid night to see if AJ updated. Nothing, and I felt so disappointed. But, this morning, I looked at the news. First page, upper right hand corner, it says that it is new every other week. If AJ updated January first, it would throw it off balance. It must happen this week. I am extremely hoping for Friday, but Saturday makes more sense. -.-

    ReplyDelete
  6. this is so confusing i thought they came out on new year

    ReplyDelete
  7. Ugh I was so excited :( Maybe the horses will be for non members too! Maybe that is the last New Years gift! I bet that would make them so Happy!
    -98lovecats

    ReplyDelete
  8. Once I went to Sticker's den, and there was a black void thingy around his National Geographic banner

    ReplyDelete
  9. I was kinda hoping for it, but they do need vacation, so yeah. Thanks for putting my poem and story there! Eeek! You took pictures, :P !!!

    ReplyDelete
  10. Snowyclaw can you look at my blog its kinda good but im working on it :) And I was hoping for horses today but then when I got on my face turned from a smile to a frown :(

    just click on my name kittins3 or go to my blog: http://kittins3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. The horses are not there today. Does anyone know when they are coming? probably tomorrow when no one has new year.

    ReplyDelete
  12. play wild and jam on!!!!!! add me, my user is humpty.

    ReplyDelete
  13. no horses????!!!!!! :'(:'(:'(:'(:'(:'(

    ReplyDelete
  14. add me, my user is iamcoolman.

    ReplyDelete
  15. horses ARE here now XD

    ReplyDelete
  16. lol omg this is so old XD

    ReplyDelete
  17. hold your horses everyone.

    ReplyDelete

Remember jammers, no swearing or bullying on the blog! You can leave your opinion on matters, but be sure to be polite and respect others'. Happy jamming! ~Snowyclaw